środa, 9 marca 2016

Krótki post powitalny

Witam wszystkich bardzo serdecznie:)

Sama nie wiem, co mi przyszło do głowy, by zająć się pisaniem opowiadania o skoczkach narciarskich. Pisaniem co prawda zajmuję się od ładnych kilku(nastu) lat, ale koncentrowałam się głównie na fanfiction dotyczącym Harry'ego Pottera oraz zespołów muzycznych. Miałam około półtoraroczną zupełną przerwę w pisaniu, zatem nie wiem, czy nie wyszłam z wprawy ;) 

Skokami narciarskimi interesuję się od dawna, pamiętam, że oglądałam je już pod koniec lat 90-ych, a bardziej intensywnie od czasu "Małyszomanii". Były sezony, które śledziłam intensywniej i takie, które jakoś mi umykały, ale zawsze oglądałam te ważniejsze imprezy, jak TCS, mistrzostwa świata, olimpiadę. A w kończący się już niestety sezon 2015/16 wciągnęłam się na dobre ;)

"Poza planem" to opowiadanie, które przyszło mi do głowy jakiś czas temu. Obecnie mam napisane trzy, może cztery pierwsze odcinki, a także dużo fragmentów, które znajdą się w dalszej części. Wymyślone jest od A do Z (łącznie z ostatnim słowem, ha ha), ale może się zdarzyć, że coś pozmieniam, dodam lub wyrzucę. Ponieważ początek akcji ma miejsce latem 2016 roku, zatem wszystkie ewentualne zawody, wyniki itp. są zmyślone ;) 

Trzymajcie kciuki, żebym dała radę konsekwentnie pisać to opowiadanie, bo niestety mam problem z doprowadzeniem do końca długich tekstów, czego sama u siebie nienawidzę :P 

"Poza planem" jest publikowane również na Wattpad pod TYM ADRESEM

Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz